Jak zachránit Vanru v Baldur’s Gate 3: Průvodce misí a zisk legendární zbraně
Zachraňte Vanru – průvodce úkolem v Baldur’s Gate 3
V Baldur’s Gate 3 se odehrává úkol Zachraňte Vanru během třetího aktu. Je také poměrně důležitý, zejména pokud si pamatujete události, které se odehrály na začátku kampaně. V závislosti na vašich rozhodnutích tehdy se můžete setkat s několika známými tvářemi. Náš průvodce se zabývá úkolem Zachraňte Vanru v Baldur’s Gate 3 a také legendární zbraní, kterou můžete získat. Buďte si však vědomi, že tento článek obsahuje spoilery.
Jak zachránit Vanru v Baldur’s Gate 3
Quest Zachraňte Vanru v Baldur’s Gate 3 můžete začít tím, že půjdete do kasáren u Bazilikové brány (jsou hned vedle teleportačního bodu). Tam potkáte ženu jménem Lora. Její dcera je pohřešovaná a naposledy šla do hostince Blushing Mermaid.
Vyšetřete hostinec Blushing Mermaid
Pro úkol Vyšetřete hostinec Blushing Mermaid v Baldur’s Gate 3 musíte mluvit s kapitánkou Grizly. Najdete ji ve druhém patře hostince (X:-120; -80). Grizly říká, že Lora ji napadla a chce, aby Lora zemřela. To se zdá poněkud extrémní, takže byste měli odpovědět: „Absolutně ne – odmítám vykonávat tvoji špinavou práci.“
Pozor, Grizly se nakonec ukáže jako teta Ethel. Ano, bažinatá čarodějka z úkolu Zachraňte Mayrinu v 1. aktu. Pohltila Vanru a dítě se pomalu mění v další čarodějnici. Hrozí vám tím, že pokud ona zemře, zemře také Vanra.
Poznámka: V úkolu Zachraňte Mayrinu v 1. aktu jsme dokázali zachránit Mayrinu a také jsme získali odměnu za bonusové atributy od Ethel. Poté, co jsme mluvili s Mayrinou před hrobem jejího manžela, jsme se rozhodli oživit jejího manžela (je to jenom zombie). Dali jsme Mayrině také kouzelnou hůl. Následující události se mohou vyvíjet různě v závislosti na tom, jak jste přistoupili k tomuto cíli.
Každopádně řekněte Ethel, aby vzdala dítě, a ona se teleportuje pryč. Budete se muset střetnout s několika hosty, kteří jsou ve skutečnosti přestrojení redcapové. Jakmile budou vyřízeni, otevřete dveře vedle hostinského, abyste se dostali do sklepa. Skočte na sud a projděte zkouškou vyšetřování, abyste si uvědomili, že zeď je jen iluze. To vám umožní projít jí.
V jeskyních je čtyři nepřátele, včetně skutečné kapitánky Grizly. Všichni nosí masky, které Ethel umožňují ovládat je myslí. Vyřaďte nepřátele podle sv