Ken Levine a tajemství projektu Judas: Nová éra herních světů
V posledních letech se herní průmysl čím dál více pohybuje směrem k vytváření bohatých, komplexních světů, které nabízejí hráčům nejenom zábavu, ale i možnost ponořit se do nových realit. V tomto kontextu se Ken Levine a jeho tým ve studiu Ghost Story Games zdají kráčet vlastní cestou, avšak s obdivuhodnou pečlivostí a pozorností k detailu. Po více než deseti letech od vydání jejich poslední velké hry, BioShock: Infinite, ohlásili koncem roku 2022 svoji nejnovější hru s názvem Judas.
Informace o Judas byly až do nedávna velmi vzácné, což jen podněcovalo zvědavost a očekávání fanoušků. Vše se změnilo, když Ken Levine poskytl více než hodinový rozhovor pro IGN, doprovázený bohatými gameplay záběry. Tento materiál nejen že představil hru v novém světle, ale také poskytl hlubší pohled na svět, který Judas nabídne.
Hlavním lákadlem hry je její znovuhratelnost. Judas představuje svět, ve kterém si hráči budují vztahy se třemi hlavními postavami. Tyto vztahy následně ovlivňují průběh hry, což znamená, že rozhodnutí a interakce mohou vést k pomoci či překážkám ze strany těchto postav. Tento koncept přináší do herního průmyslu novou úroveň interaktivní vyprávění a strategického plánování.
Přestože na oficiální vydání hry si budeme muset počkat až do roku 2025, už teď se Judas umisťuje vysoko v žebříčcích očekávaných titulů. Ken Levine a jeho tým slibují, že hra bude dostupná na PC, PlayStation 5 a Xbox Series S|X, čímž osloví širokou skupinu hráčů hladových po nových, inovativních herních zážitcích.