Larian Studios: Od skoro propadáků k RPG inovátorům
Larian Studios je studiem, které dokazuje, že se snažení vyplácí. Jejich cesta mohla být méně oslnivá, kdyby nedostali šanci pracovat na Baldur’s Gate 3. Swen Vincke ve svém rozhovoru pro magazín Edge, jehož obsah odhalil GamesRadar+, zmínil, že Larian málem přišel o tuto lukrativní zakázku. Důvodem bylo přílišné soustředění se na dokončení Divinity: Original Sin 2, kvůli čemuž nebyli schopni předložit Wizards of the Coast dostatečné návrhy pro BG3.
Tato značka nebyla situací nadšená, ale nakonec dala studiu šanci se napravit. Díky tomu se Larianovi podařilo vytvořit RPG, které je považováno za přelomové v žánru a může naznačovat budoucí směřování RPG her. Momentálně pracuje Larian Studios na dvou nových projektech z oblíbených vesmírů, avšak kam nás jejich kreativita zavede tentokrát, zůstává záhadou.