Marcus Lehto, známá tvář herního designu, opouští svou pozici kreativního ředitele v Ridgeline Games
Ve světě videoher zaznamenáváme významnou změnu. Marcus Lehto, veterán herního průmyslu a klíčová postava za úspěchem série Halo ve své roli u Bungie, nedávno oznámil svůj odchod z pozice kreativního ředitele ve studiu Ridgeline Games. Toto studio, jež je poměrně novým přírůstkem pod křídly gigantu Electronic Arts (EA), bylo založeno s velkolepým cílem: obohatit budoucí tituly série Battlefield o poutavé příběhy.
Lehto, jehož kariéra v oblasti herního designu je bohatá a inspirativní, se k odchodu vyjádřil pouze stručně na svých sociálních sítích, aniž by poskytl hlubší detaily nebo důvody svého rozhodnutí. Ani EA jako vydavatel k situaci zatím nepřistoupilo s oficiálním prohlášením. Tento nečekaný krok přichází v okamžiku, kdy se zdálo, že Lehto je pevně zakotven uvnitř týmu, což naznačoval i nedávný příspěvek na sociálních sítích, kde vyjádřil radost z práce s talentovanými kolegy v Ridgeline Games.
Vývoj nového Battlefieldu pokračuje s nezměněným zápalem jak v DICE, tak ve studiu Ripple Effect, obě patří pod EA, které klade velký důraz na inovace v destrukci prostředí – charakteristický rys této série. DICE dokonce vytvořil speciální skupinu, která má podporovat Ridgeline Games ve vývoji singleplayerového obsahu, což ukazuje na strategické plánování a rozdělení práce v rámci EA pro budoucí úspěchy série Battlefield.
Lehtův odchod vyvolává řadu otázek o budoucím směřování Ridgeline Games a o tom, jak bude ovlivněn vývoj nadcházejících titulů série Battlefield. Jeho přínos k hernímu designu a tvorbě příběhů je nesporný, a jeho odchod tak představuje ztrátu pro studio. Nicméně, s tak silným týmem na pokračování práce, je předpoklad, že série Battlefield bude i nadále inovovat a přinášet hráčům nové a vzrušující zážitky.