Mechabellum: Strategické bitvy s roboty dosáhly svého plného vydání!
Strategický autobattler Mechabellum oslavuje své plné vydání po šestnácti měsících v předběžném přístupu. Vývojáři ze společnosti Game River oznámili, že PvP (hráč proti hráči) a PvE (hráč proti prostředí) boje s roboty jsou konečně dokončeny, přestože vývoj bude pokračovat i nadále.
Mechabellum nabízí rozsáhlé bitvy rozložené do několika kol, kde hráči vybírají, umisťují a vylepšují své síly, aby porazili soupeřovy jednotky a dosáhli konečného vítězství. Hra klade důraz na taktiky a umístění jednotek ve stylu real-time strategií, což ji odlišuje od jiných autobattler her, které se více soustředí na boj s hrdiny ve stylu RPG, jako je Teamfight Tactics nebo Dota Underlords.
V Mechabellum se občas vyplatí nasadit stovky robotických pěšáků, jindy zase několik silně vylepšených a extrémně mocných jednotek. Sledování bitev, ve kterých se armády střetávají a raketové děště ničí celé formace robotických válečných strojů, je nejen zábavné, ale i vizuálně působivé. Poslední rok vývoje přinesl významný pokrok v balancování, a to nejen v multiplayerovém módu, ale i v režimech pro jednoho hráče proti umělé inteligenci.
Aktualizace 1.0 přidává nové typy specialistů, jako je ohnivý jezevec s plamenometem a tygr s obřími rotačními děly na krabích nohách. Součástí je také systém hodnocení rozdělený do lig, které budou organizovány do sezón. Postupem v sezóně budete povyšováni do vyšších lig a budete moci usilovat o nejvyšší příčky. Každá sezóna bude trvat tři měsíce a nabídne vlastní strom odměn k získání.