Nadcházející revoluce ve vězeňské strategii: Prison Architect 2 přináší trojrozměrnou inovaci
V oblasti budovatelských strategií se chystá velká změna. Společnost Paradox Interactive, známá svou láskou k detailně propracovaným strategiím, měla původně v plánu představit Prison Architect 2 již 26. března. Vývojáři ze studia Double Eleven však přes sociální sítě informovali, že fanoušci se dočkají o něco později. Nový termín vydání byl posunut na 7. května, kdy hra dorazí na PC (Steam), PlayStation 5 a Xbox Series X/S.
Změna termínu vydání byla zdůvodněna potřebou dodatečného času na finální optimalizaci a eliminaci bugů. Tento krok je jasným signálem, že tvůrci si přejí hráčům předat co nejkvalitnější produkt, což v dnešní době rychlých vydání a častých aktualizací není vždy samozřejmostí.
Hlavní novinkou druhého dílu je přechod do plnohodnotného 3D zobrazení. Tento krok znamená značnou evoluci oproti originálu z roku 2015, který byl prezentován v 2D grafice. 3D zobrazení přináší nejen výrazně vylepšenou audiovizuální stránku hry, ale i nové možnosti v gameplayi. Přestože se zasazení hry nezměnilo a stále se hráči budou věnovat správě vlastního nápravného zařízení, inovace ve zpracování slibuje nový zážitek z hraní.
Tvůrci v rámci propagace nových prvků vydali vývojářský deníček, ve kterém popisují přednosti přechodu do 3D. Podle jejich slov tato změna umožňuje hlubší ponoření se do hry a lepší vizuální zpracování, což by mělo vést k intenzivnějšímu prožitku z hraní.
Vývojáři Prison Architect 2 tak stojí na prahu představení titulu, který má ambice posunout latku v žánru budovatelských strategií. Slibují nejen zachování osvědčených prvků, ale i jejich rozšíření díky možnostem, které přináší moderní technologie. Fanoušci se tak mohou těšit na hru, která kombinuje to nejlepší z obou světů – tradiční hratelnost s inovativním zpracováním.