Nová technologie škálování AMD – FSR 3 a Fluid Motion Frames

Společnost AMD představila svou novou technologii škálování s názvem FSR 3, a co je na ní nejzajímavější, je její funkce Fluid Motion Frames. Tato funkce byla vyvinuta tak, aby byla kompatibilní s herními aplikacemi postavenými na DX11 a DX12.
Nicméně, existuje zde omezení. Fluid Motion Frames, v tomto konkrétním provedení, je dostupný pouze pro nejnovější grafické procesory RDNA 3 od AMD, jako jsou modely Radeony RX 7700 XT a 7800 XT.
Scott Herkelman, šéf grafického oddělení AMD, však vnesl naději do srdcí fanoušků starších GPU. Podle jeho slov by mohlo být možné rozšířit tuto funkci i na grafické procesory RDNA 2 a dokonce i na starší modely.

„Je závislé na tom, jak bude technologie Fluid Motion Frames přijímána. Pokud se ukáže jako populární a užitečná, mohli bychom ji nabídnout i uživatelům RDNA 2 a starších generací,“ řekl Herkelman.
Scott Herkelman také vyjádřil obavy ohledně stávající fragmentace standardů škálování mezi AMD, Nvidia a Intel. „Doufejme, že dosáhneme sjednoceného standardu pro všechny,“ dodal.
