Nové mechaniky soubojů v Hellblade 2?

Podle designerů byl první díl až příliš jednotvárný. Juan Fernández, designer soubojů z herního studia Ninja Theory pokračuje na novém díle AAA hry a to Hellblade 2.
Díky rozhovoru jsme měli možnost se dozvědět, jak by souboje v tomto novém díle měly vypadat. Úspěch prvního dílu Hellblade si uvědomuje, ale ví také, kde byla slabina a to v soubojích. Nepřátele nebyli až tak různorodí a dále nenabádali vás jako hráče, abyste využívali jiné souboje, takže lidé zůstali u pár schopných mechanik a nic jiného nepoužívali.
Tohle by se mělo změnit. Hra vzniká pod záštitou firmy Microsoft. Souboje mají být brutální a realistické díky tomu, že i samotná hlavní herečka prošla bojovým výcvikem.
Na prvním dílu Hellblade pracovalo herní studio o 15 lidech a nyní má v Ninja Theory mnohem více zaměstnanců i finančních možností. Hra dorazí na Xbox Series X/S a PC. Datum vydání není zveřejněno.
