Nový vizuální styl Dragon Age rozděluje komunitu, zatímco Mass Effect zůstává věrný realismu

S příchodem nového dílu Dragon Age: The Veilguard se rozhořely debaty o jeho vizuálním stylu. Tato hra přichází s barevnou paletou a stylizací postav, což je výrazný odklon od tradičních realistických her. Nejenže jsou kostýmy a prostředí plné živých barv, ale celková estetika hry je značně odlišná od předešlých dílů série, což některé hráče nadchlo, zatímco jiní by upřednostnili více realistický styl.

Diskuze se neomezila pouze na fanoušky; do rozhovorů o vizuálním směřování Dragon Age se zapojil i Mike Gamble, hlavní tvůrce připravovaného dílu série Mass Effect. Gamble reagoval na dotazy komunity a ujistil, že Mass Effect zůstane věrný svému fotorealistickému zobrazení, což by mělo oslovit ty hráče, kteří preferují realističtější grafiku.

Pro fanoušky obou sérií to znamená, že mají možnost vybrat si styl, který jim více vyhovuje. Zatímco Dragon Age nabízí odvážnější a barevnější vizuál, Mass Effect zůstává pevně ukotven v realistickém zobrazení, které má své pevné místo mezi milovníky sci-fi.