Očekávaný návrat: Kingdom Come: Deliverance 2 překvapuje hned na startu

Po šesti letech očekávání potvrdilo české vývojářské studio Warhorse vydání druhého dílu své úspěšné hry Kingdom Come: Deliverance. Vývojáři a vydavatelé se rozhodli zůstat v tichosti až do momentu, kdy byla hra téměř dokončena, což je v dnešní době poměrně neobvyklé, ale velmi oceňované. Tento přístup umožnil, aby byla hra prezentována v pokročilém stádiu vývoje, což fanoušky jistě potěšilo.
První díl Kingdom Come zaznamenal po svém vydání smíšené reakce, s průměrným hodnocením 72% na OpenCritic, přičemž kritika se týkala především technického stavu hry při vydání. Nicméně, samotný příběh a důraz na detaily a realismus byly univerzálně chváleny. Jako RPG s prvky téměř na hranici životního simulátoru v 15. století, hra nabídla unikátní zážitek, který si našel své obdivovatele a nakonec se prodalo přes 6 milionů kopií.
Odhalení druhého dílu bylo provázeno velkým zájmem a očekáváním. Představení formou předtočeného dokumentu ve slavnostní atmosféře Chrámu svaté Barbory v Kutné Hoře ukázalo na profesionalitu a vášeň týmu. Hudba od Jana Valty, zejména chorál v zahrané skladbě, dodala celé prezentaci ještě větší hloubku.


Tvůrci naznačili, že druhý díl je výrazně větší a nabízí hlubší možnosti interakce s herním světem. Bojový systém byl dále vylepšen a příběh nyní nabírá na velkoleposti s tématy války mezi králi. Díky podpoře silného světového vydavatele a rozšíření vývojářského týmu by měl být druhý díl ještě kvalitnější než jeho předchůdce.
