Omluva společnosti Daedalic Entertainment za stav hry The Lord of the Rings: Gollum
Nedávná reakce recenzentů i hráčů na hru The Lord of the Rings: Gollum byla brutální: „Mizérie! Mizérie! Prokletí Daedalicu. Proklínáme ho a zničíme ho! Nenávidíme to! Nenávidíme to navždy!“ napsal jeden uživatel na platformě Steam ve své recenzi, která dokonale odrážela atmosféru hry. Společnost Daedalic Entertainment se nyní omluvila za nedostatečný stav hry a ujišťuje, že bude dále pracovat na jejím vylepšení, aby splnila „svůj maximální potenciál“.
„Rádi bychom se upřímně omluvili za zklamání, které jste zažili při vydání hry The Lord of the Rings: Gollum,“ uvedla společnost ve zprávě zveřejněné na Twitteru. „Uznáváme a hluboce litujeme, že hra nesplnila očekávání, která jsme si stanovili, ani očekávání naší oddané komunity. Prosím, přijměte naše upřímné omluvy za veškeré zklamání, které to mohlo způsobit.„
Daedalic také oznámil, že „intenzivně pracuje na odstranění chyb a technických problémů“ ve hře a zároveň se zavázal, že poskytne patche, které vám umožní hru vychutnat v jejím maximálním potenciálu. To samozřejmě vyvolává otázku: Jaký je ten „maximální potenciál“ Golluma?
Chyby lze opravit a stabilita lze zlepšit, ale samotná hra je taková, jaká je, a negativita původní reakce a ničivá hodnocení se nezmění.
Hra obdržela na Metacriticu hodnocení 43 % a převážně negativní recenze od uživatelů na Steamu.
Daedalic Entertainment se ve své omluvě na Twitteru omluvila za nedostatečný stav hry a slíbila, že bude pracovat na jejím vylepšení, aby splnila očekávání hráčů.
Hra trpí chybami a technickými problémy, včetně častých pádů, chyb narušujících postup ve hře a nutnosti se vrátit k předchozím uloženým pozicím.