„Paradox: Cities Skylines 2 nedostálo očekáváním a musí to udělat lépe“
Pokračování hry Cities Skylines, nazvané Cities Skylines 2, zažívá složité první šest měsíců. Po uvedení na trh bylo pokračování stavitelského simulátoru kritizováno kvůli řadě technických problémů, zejména dlouhým načítacím časům, trhaným pohybům a nedostatečné detailnosti textur. Od té doby se vývojáři ze studia Colossal Order neúnavně snaží dodat opravy, které nejenže řeší technické problémy, ale také upravují různé prvky herního mechanismu a simulace v CS2. Ve srovnání s původní hrou Cities Skylines je počet hráčů na platformě Steam ve druhém díle nízký – v době psaní tohoto článku má CS1 více než 8 000 aktivních hráčů, zatímco pokračování pouze 4 700.
S očekávaným příchodem oficiálních nástrojů pro modifikace by však mohla být hra Cities Skylines 2 na správné cestě k získání zpět svou popularitu. Avšak společnost Paradox, která stojí za vydáním CS2 a sama je vývojářem her Stellaris a Crusader Kings, tvrdí, že hra „může a musí být lepší“.
Pokud vás tento článek zaujal, můžete pokračovat ve čtení na stránkách pcgamesn.com, kde najdete další informace o tom, jak Cities Skylines 2 zklamal očekávání a co se musí zlepšit podle Paradoxu.
V článku jsou také uvedeny odkazy na recenzi hry „Cities Skylines 2“ a články o silnicích a mapách ve hře Cities Skylines 2.
FAQ:
1. Jaké problémy mělo Cities Skylines 2 při svém vydání?
2. Jak se vyvíjela situace se zájmem hráčů o Cities Skylines 2 na platformě Steam?
3. Jaký je názor vydavatele Paradox na současný stav hry Cities Skylines 2?
Zdroj: https://www.pcgamesn.com/cities-skylines-2/statement-paradox