„Perfektní 2D alibistický titul rozumí, proč tento žánr funguje“

"Perfektní 2D alibistický titul rozumí, proč tento žánr funguje"

Od té doby, co se Dark Souls stala obrovským hitem a přidala novou kapitolu do RPG žánru v roce 2011, byly soulslike hrami jako houby po dešti. Každý se snažil vytvořit svou verzi tohoto stylu hry – kde tření ve světě hry jde proti hráči jakýmkoliv způsobem, aniž by se staral o to, jak na to hráči zareagují – a několik her se mu dokázalo docela dobře vyrovnat. Lords of the Fallen, Nioh a Lies of P jsou jen některé z větších příkladů. Nicméně, když mluvíme o soulslike hrách, většinou se díváme na ně skrze optiku třetí osoby a akčních RPG. Co by se stalo, kdybychom odebrali celou dimenzi z tohoto žánru: jak by to hrát a vůbec by to fungovalo? Toto je otázka, kterou si chce odpovědět Void Sols, a je to nejoriginálnější přístup k soulslike hrám, jaký jsem kdy hrál.

Proti pokračování čtení klikněte zde.

Další články na PCGAMESN: Nejlepší soulslike hry, Nejlepší indie hry, Nejlepší RPG hry.

**FAQ:**
1. **Co je soulslike žánr?**
2. **Jaké jsou nejznámější příklady soulslike her?**
3. **Proč je Void Sols neobvyklá soulslike hra?**

Zdroj: https://www.pcgamesn.com/void-sols/interview