Prince of Persia: The Sands of Time Remake – Ubisoft Montreal začíná od začátku
Ubisoft Montreal oznámil, že dlouho očekávaný remake hry Prince of Persia: The Sands of Time se přesouvá zpět do vývoje. Tento projekt, který byl původně naplánován na vydání v roce 2021, byl opakovaně odložen a fanoušci začali mít pochybnosti o jeho existenci. Nyní je však jasné, že vývojáři začínají prakticky od začátku.
Jednou z klíčových mechanik původní hry byla schopnost „vrátit čas“ a znovu prožít okamžiky, které se nepovedly. Ubisoft se rozhodl přenést některé z těchto kouzel do reálného světa, avšak střetl se značnými problémy při vývoji remakeu. Projekt se dokonce přesunul z původních kanceláří v Pune a Bombaji do Montrealu a byl zcela přepracován.
Remake Prince of Persia: The Sands of Time byl původně plánován na rok 2020, ale od té doby byl opakovaně odložen. Fanoušci byli zklamáni, když byly všechny stávající předobjednávky zrušeny v listopadu 2022. Nicméně Ubisoft dnes potvrdil, že projekt není zrušen, pouze prochází „konceptuální“ fází.
Producent Jean-Francois Naud uvedl, že tým pracuje na sestavení nového týmu, definování priorit, vytváření prototypů a testování prvků. Hráči by však neměli očekávat žádné další informace o hře v letošním roce. Ubisoft věří, že do tohoto projektu vloží všechny své síly a srdce.
Ředitel hry Michael McIntyre zdůraznil, že se jedná o plnohodnotný remake, nikoli pouhý remaster. Ubisoft Montreal se zaměřuje na zdokonalení pohybu a boje, aby lépe odpovídaly očekáváním moderních hráčů. Zároveň se snaží zachovat ducha původní hry a přizpůsobit příběh novým způsobům vyprávění příběhů ve hrách.
Prince of Persia: The Sands of Time Remake se tak stává jedním z nejočekávanějších her, které se vývojářům podaří vytvořit. Bude zajímavé sledovat, jak se tým Ubisoft Montreal dokáže vyrovnat s výzvami, které s sebou přináší tento ambiciózní projekt. Fanoušci zatím budou muset mít trpělivost a čekat na další aktualizace.
Ubisoft oznámil remake hry Prince of Persia: The Sands of Time na rok 2020.
Vydání remakeu bylo opakovaně odloženo kvůli problémům během vývoje a přepracování projektu.
Ubisoft Montreal se zaměřuje na zdokonalení pohybu, boje a příběhu, aby lépe odpovídaly moderním očekáváním hráčů.