Problémy s výkonem v Cities: Skylines 2
Představení nového městského budovatelského simulátoru od Colossal Order by mělo být radostné období pro všechny fanoušky žánru. Nicméně, Cities: Skylines 2, ač s mnoha významnými vylepšeními, čelí kritice kvůli problémům s výkonem.
Cities: Skylines 2, následník původní hry, přináší řadu vylepšení, což by mělo znamenat lepší herní zážitek. Avšak mnoho hráčů zaznamenalo nízké a nestabilní snímkové frekvence, zasekávání a celkové pády hry. I když Colossal Order hráče předem varoval, aby „řídili očekávání ohledně výkonu“, nespokojenost na platformách, jako je Steam a Reddit, byla evidentní.
Důvodem k tomu je skutečnost, že hra se zdá být více early access verzí než hotovým produktem. V reakci na tuto kritiku, Colossal Order uvedl, že byli problémů s výkonem vědomi, ale rozhodli se hru vydat včas, jelikož mnoho hráčů si ji užívá.
Nicméně vývojáři nezůstali lhostejní k problémům a představili několik oprav a úprav:
- Změna LOD pro konzistentnější výkon u vysokých rozlišení.
- Optimalizace mlhy a hloubky ostrosti.
- Úpravy v globálním osvětlení.
- Optimalizace zadrhávání při různých činnostech, jako je spawnování nebo vylepšování budov.
- Opravy pádů hry v konkrétních situacích, například po upgradu větrné turbíny nebo při načítání sítě.
Na závěr lze říci, že ačkoliv Cities: Skylines 2 má potenciál stát se skvělým budovatelským simulátorem, je třeba vyřešit tyto technické problémy pro lepší herní zážitek všech hráčů.