Proč hra Horizon Forbidden West nemá podporu ray tracingu

Proč hra Horizon Forbidden West nemá podporu ray tracingu

Horizon Forbidden West – Proč chybí ray tracing?

Horizon Forbidden West se již brzy dostane na PC a fanoušci se mohou těšit na spoustu grafických vychytávek, které tento port nabídne. Mezi ně patří upscaler rozlišení, technologie generování snímků či podpora ultrawide monitorů a odemčené snímkovací frekvence. Nicméně, jednou z věcí, která v tomto portu chybí, je **ray tracing**, a to z důvodu různých uměleckých a technických výzev, jak tvrdí samotní vývojáři.

Ray tracing je moderní technika vykreslování světla a stínů, která může grafiku ve hrách posunout na úplně novou úroveň. Jeho absence ve hře jako je Horizon Forbidden West, může být pro některé hráče zklamáním. Nicméně, vývojáři zdůrazňují, že se jednalo o obtížnou rozhodnutí z hlediska designu hry a výkonových nároků.

Pokud se tedy ptáte, proč Horizon Forbidden West na PC nemá ray tracing, odpověď je jednoduchá – vývojáři se rozhodli soustředit spíše na jiné grafické vylepšení a optimalizace, aby hráčům poskytli co nejlepší herní zážitek. A i bez této techniky má hra co nabídnout.

Proč tedy hra nemá ray tracing? To je otázka, na kterou odpovídají samotní tvůrci hry. Pokud vás zajímají další detaily kolem této problematiky, doporučujeme navštívit oficiální stránky hry nebo článek na portálu PCGamesN. Můžete se tak dozvědět více o rozhodnutí vývojářů a budoucnosti herního průmyslu.

Zdroj: https://www.pcgamesn.com/horizon-forbidden-west/ray-tracing