Rebel Wolves a nový RPG hit: The Blood of Dawnwalker – Čas jako klíčový zdroj

Rebel Wolves uvádí svůj debutový RPG titul, The Blood of Dawnwalker, zasazený do temného fantasy světa v hlubinách Karpatských hor. Hra slibuje kinoskopické dobrodružství plné vampírů, kde poloviční člověk, poloviční upír, Coen, čelí mocné vampýrské kliky. Hovořil jsem s Konradem Tomaszkiewiczem, režisérem legendárního RPG The Witcher 3: Wild Hunt, který opustil CDPR, aby se mohl věnovat této nové výzvě.
Konrad a tým Rebel Wolves představují inovativní prvek hry – čas jako zdroj. Ve hře je den a noc, a každá úloha nebo úkol posune časový cyklus, což omezuje Coenovy možnosti. S tím, jak má Coen pouze 30 dní na záchranu své rodiny, stává se čas opravdu cenným zdrojem.
Daniel Sadowski, ředitel designu, a Mateusz Tomaszkiewicz, kreativní ředitel, rozpracovali koncept narrativního pískoviště. Tento přístup umožňuje hráčům výraznou svobodu a zároveň poskytuje kvalitní vyprávění, za které je studio známé. Hra Dawnwalker není jen obyčejným sandboxem; každá vedlejší úloha je nějak propojena s hlavním příběhem, vytvářející koherentní celek, který reaguje na hráčovy volby podobně jako ve hře Baldur’s Gate 3 od Larian Studios.
