Revenant se v Season 18 Apex Legends proměnil a změnil i své schopnosti
Revenant prošel velkou proměnou s příchodem sezóny 18 do hry Apex Legends, přičemž přijal zcela nové schopnosti, které odpovídají jeho monstrózní nové podobě. V rámci této změny byl dříve legendou třídy Assault přeřazen do kategorie Skirmisher. Podle Respawnu byla tato změna provedena s cílem lépe odrážet Revenantovu vyobrazení ve story battle royale hry.
„Co se týče přeřazení ho do kategorie Skirmisher, to nevzešlo z touhy přesunout ho do Skirmisher a to rozhodnutí ovlivnilo přepracování,“ řekl mi designér hry Apex Legends Evan Funnell. „Spíše jsme měli cíl, kam jsme chtěli Revenanta umístit, aby víc odpovídal lore hry – jeho fantazii a příběhu.“
Existuje složitý rozdíl mezi třídami Assault a Skirmisher. Na rozdíl od ostatních tříd, kde mají legendy poměrně odlišné role, legendy v obou třídách Assault a Skirmisher mají obdobné schopnosti zaměřené na pohyb a poškozování. Po minulé sezóně, ve které se Mirage přesunul ze třídy Skirmisher do třídy Support, se zdálo, že hlavní rozdíl mezi oběma třídami se týká toho, jak jsou obvykle tyto pohybové schopnosti používány. Legendy třídy Assault především využívají své schopnosti k iniciování bojů, zatímco legendy třídy Skirmisher mohou své schopnosti využít k iniciování nebo útěku.
Nicméně, tato definice se již úplně nevztahuje na nového Revenanta. Nyní disponuje ultimátní schopností, která mu umožňuje odolávat útokům, pasivní schopností, která ho a jeho spojence upozorňuje na oslabené nepřátele, a taktickou schopností, která mu umožňuje skočit do boje a pronásledovat tyto oslabené cíle. Zdá se, že Revenant je stále iniciátorem boje, ba dokonce více než dříve. Jeho skok může sloužit k úniku z palby, ale je mnohem cennější při pronásledování ostatních týmů. V tomto ohledu se podobá ultimátní schopnosti Wrecking Ball od Mad Maggie spíše než skoku Octanea.
S proměnami Revenanta a příchodem sezóny 18 se zdá, že se opět změnily definice tříd Assault a Skirmisher. Oba stále zůstávají orientovány na agresivní hraní, ale rozdíl spočívá v míře podpory, kterou postava poskytuje svým spoluhráčům. Ti, kteří dokážou pomoci dostat své spoluhráče do boje, spadají do třídy Assault, zatímco ti, kteří se specializují na hit-and-run taktiky, patří mezi Skirmishery.
„Nový vzhled a nový herní styl Revenanta ho více přitlačily k stylu Skirmishera – někoho, kdo se dokáže zapojit do boje, rychle zlikvidovat nepřítele a poté efektivně z bojiště ustoup