Revoluce Cyberpunk 2077: Od katastrofického startu po úspěšný comeback
Když Cyberpunk 2077 poprvé vstoupil na herní scénu, jeho spuštění se dalo s klidným svědomím označit za katastrofu. Jak správně poznamenal Fraser Brown, redaktor online magazínu PC Gamer, šlo o „jedno z nejvíce sledovaných spuštění ve videoherní historii, které se ale proměnilo v debakl“. Hra čelila tak závažným problémům s výkonem na jedné konzoli, že byla dokonce stažena z prodeje. Množství chyb připomínalo spíše levný motel než kvalitní produkt. Hra navíc způsobovala záchvaty bez jakéhokoli předchozího upozornění.
Přesto se zdá, že Cyberpunk 2077 je nyní výrazně lepším titulem, zejména po aktualizaci 2.0 a vydání rozšíření Phantom Liberty. I když mám k hře smíšené pocity, nemohu popřít, že jsem u ní strávil bezmála 65 hodin. V rozhovoru Sasko, jeden z vývojářů, reflektuje své zkušenosti s terapií a osobním rozvojem skrze prizma své kariéry. „Věřím, že bychom měli být na své jizvy hrdí a nést je s sebou,“ říká Sasko. Dodává, že i když měl mnoho těžkostí, včetně zrušených projektů a samozřejmě problémového spuštění Cyberpunk, vše ho posunulo vpřed.
Dnes se Cyberpunk 2077 těší značné oblibě a uznání, což dokazuje, že ani nejnáročnější start nemusí odsoudit hru k neúspěchu. Díky neustálým aktualizacím a opravám se hra dostala na úroveň, kde může nabídnout skvělý herní zážitek, který původně slibovala.