Režisér nepoužije mocap ve filmu Legend of Zelda.

Režisér nepoužije mocap ve filmu Legend of Zelda.

Režisér filmu The Legend of Zelda, **Wes Ball**, nedávno oznámil své plány na hranou adaptaci této populární herní série. Ve svém nejnovějším rozhovoru pro **IGN** prozradil, že se chce opravdu zaměřit na vytvoření něčeho **skvělého** a jedinečného.

Ball uvedl, že při práci na filmu chce jít novým směrem a nepřejímávat již existující hudbu a styl hry. „Máme **velkou vášeň** pro tento projekt a chceme vytvořit něco, co bude fanoušky potěšit a zároveň osloví i nové diváky,“ řekl režisér.

The Legend of Zelda je jednou z nejoblíbenějších herních sérií všech dob a fanoušci se již dlouho těší na hranou adaptaci. S Ball na palubě můžeme být jistí, že se dočkáme něčeho **velkolepého** a **kvalitního**.

Zda se skutečně podaří vytvořit filmovou adaptaci, která potěší fanoušky i kritiky, se dozvíme až v budoucnu. Nicméně s takovým režisérem jako je Wes Ball, má film The Legend of Zelda velkou šanci uspět.

**FAQ:**
1. Kdo je režisérem filmu The Legend of Zelda?
2. Jakým směrem se chce Wes Ball s filmem vydat?
3. Jaká je oblíbenost herní série The Legend of Zelda?

Zdroj: https://cz.ign.com/the-legend-of-zelda-movie-live-action/17876/news/reziser-filmu-the-legend-of-zelda-neplanuje-ve-sve-adaptaci-prilis-pouzivat-motion-capture?utm_source=cz.ign.com