Rozhovor s Dominicem Cianciolou o předělání Sub-Zera, Scorpiona a dalších v Mortal Kombat

Rozhovor s Dominicem Cianciolou o předělání Sub-Zera, Scorpiona a dalších v Mortal Kombat

NetherRealm Studios, vývojáři úspěšné herní série Mortal Kombat, nedávno představili nového týmu tvůrců pracujících na reimaginaci ikonických postav Sub-Zero a Scorpiona. Mluvili jsme s Dominicem Cianciolem, hlavním scénáristou a režisérem příběhu v NetherRealm Studios, abychom se dozvěděli více o tomto novém přístupu k oblíbeným postavám.

„Už dlouho jsme chtěli přinést do hry něco svěžího, něco, co trochu překvapí naše fanoušky,“ řekl Cianciolo. „Reimaginace Sub-Zera a Scorpiona byla pro nás přirozeným krokem. Chtěli jsme se zaměřit na jejich původní příběhy a udělat z nich něco nového.“

Podle Ciancia bylo důležité vykročit do nového směru, aby se série nezachytila ve svých původních konceptech. „Máme tu takovou obrovskou fanouškovskou základnu, která je s námi už od začátku. Chceme ji překvapit a posunout hranice toho, co očekávají od svých oblíbených postav.“

Reimaginace Sub-Zera a Scorpiona přináší nejen nové vizuální prvky a herní mechaniky, ale také hlubší a komplexnější příběhy. „Chtěli jsme si dát opravdu na čas, abychom přemýšleli o tom, co by tyto postavy mohly zažít a jak by mohly růst a vyvíjet se,“ vysvětlil Cianciolo. „Věřím, že hráči budou mile překvapeni tím, kam jsme s příběhem a postavami zamířili.“

Když jsme se ptali Cianciola na to, co fanoušci mohou od reimaginace Sub-Zera a Scorpiona očekávat, odpověděl: „Čeká je skutečně velká porce akce, neuvěřitelné bojové scény a překvapivé zvraty v příběhu. Připravili jsme pro ně něco opravdu vzrušujícího.“

Cianciolo také prozradil, že reimaginace postav Sub-Zera a Scorpiona byla pouze začátkem. „Naše plány pro budoucnost série jsou ambiciózní. Chceme reimaginovat další ikonické postavy a rozšiřovat svět Mortal Kombat o nové a nečekané prvky.“

Po rozhovoru s Dominicem Cianciolem jsme měli ještě několik otázek, které jsme mu položili v rámci FAQ:

1. Jak dlouho trvalo připravit reimaginaci postav Sub-Zera a Scorpiona?

Reimaginace trvala několik měsíců, ale my jsme již dlouho předem začali přemýšlet a pracovat na tomto projektu.

2. Bude reimaginace postav ovlivňovat také herní mechaniky?

Ano, nové postavy přinášejí i nové herní mechaniky, které se liší od toho, co fanoušci byli dosud zvyklí.

3. Jaký je důvod pro reimaginaci postav Sub-Zera a Scorpiona?

Chtěli jsme osvěžit sérii a přinést něco nového fanouškům, aby byli stále naladěni na Mortal

Zdroj: https://es.ign.com/mortal-kombat-12/193459/interview/el-director-narrativo-de-netherrealm-studios-responde-a-todas-nuestras-preguntas-sobre-mortal-kombat