RTX Remix technologie přináší ray tracing do Half-Life 2: Vylepšená verze od Igora Zdrowowicze
Technologie RTX Remix otevírá dveře komunitním tvůrcům, kterým umožňuje jednoduše přidávat ray tracing do svých oblíbených her. Jedním z nejvýraznějších příkladů tohoto trendu je vylepšená verze Half-Life 2, na které pracuje autor Igor Zdrowowicz.
Na svém profilu nedávno zveřejnil pět nových obrázků, které ukazují, jak revoluční je přítomnost path tracingu ve hře, podobně jako v oficiální implementaci v nedávném hitu Cyberpunk 2077. Hlavní změny jsou, jak se dalo čekat, patrné v oblasti nasvícení, stínů, temných prostor nebo při pohledu na různé světelné efekty.
Uživatelé mohou nyní zažít neuvěřitelný vizuální pokrok díky RTX Remix technologii, která umožňuje hráčům prozkoumat svět Half-Life 2 s realistickými světelnými a stínovými efekty. Tento zásadní zlepšení hratelnosti a grafiky je jistě lákadlem pro hráče, kteří mají zájem vrátit se do této klasické hry nebo ji vyzkoušet poprvé.
Pro srovnání můžete sledovat starší záběry z hraní a nové obrázky s vylepšeným ray tracingem, které poskytují unikátní pohled na to, jak se hra vyvíjela a jaké změny v grafice byly dosaženy díky RTX Remix technologii.