Skull and Bones a jeho vývoj jen přešlapuje
Podle Ubisoftu s hrou nemáme počítat až do roku 2023 no a pak se uvidí. Projekt, který je vyvíjený od roku 2013 stále není připravený a možná, že už ani nevyjde. Když si to tak vezmete, tak vývoj je to opravdu dlouho a kdo ví, jestli technologie, které se použili na začátku vývoje budou dostačující.
Většinou takto vyvíjené hry pak mají spoustu chyb, protože se na nich vystřídalo několik vývojářů firmy (někdo dal výpověď, někdo byl na dovolené, někdo byl odvolán a převeden jinam). Za 10 let se toho stalo opravdu hodně, takže neočekáváme, že Ubisoft hru do roku 2023 dodělá a kdo ví jestli vůbec.
V roce 2018 však Ubisoft vydal i demo a vůbec to nevypadalo na problematickou hru. Nicméně Ubisoft sám potvrdil, že mimo úsek, který byl tvořen jako ukázka, tak nic jiného v té době neexistovalo, což je docela málo. O hře se pak spekulovalo, že by šla do předběžného přístupu a časem se vylepšila, což se také nestalo.
IGN pak dělalo rozhovor s finančním ředitelem Ubisoftu a prohlásil, že za poslední rok pokročili hodně dopředu. Avšak to byla informace pro investory, přičemž bývalí zaměstnanci i ti stávající říkají, že tomu tak není. O vedení projektu se pak přetahovalo několik manažerů, takže se měnily pozice i na vysokých postech.
Navíc hra Skull and Bones vyčerpala svůj původní rozpočet a zdaleka tak není hra dokončena. Nikdo si nechce přiznat, že to již dál nepůjde a projekt hodit za hlavu. Nyní tak bude pravděpodobně Ubisoft dál utápět spoustu peněz do doby, než si uvědomí, že to možná opravdu nemá cenu.