Skull Island: Rise of Kong – Nejhorší hra roku?
Skull Island: Rise of Kong mohl mít své ambice, ale určitě ne ty, stát se tou nejhorší hrou roku. Ale někdy se věci prostě nepovedou, jak by měly. A zdá se, že tato hra je dokonalým příkladem toho, jak to může dopadnout, když se hra vyvinula příliš rychle a bez dostatečné pozornosti k detailům.
Jedním z největších problémů, které hráči s Skull Island: Rise of Kong zaznamenali, je její příšerná grafika. V dnešní době, kdy hry mohou nabídnout fotorealistické vizuály, se tento kousek zdá být o několik let pozadu. Kromě toho je hra plná bugů, což způsobuje frustraci a často zamezuje plynulému hraní. Pokud jde o hratelnost, mnoho hráčů si stěžuje, že není dostatečně poutavá ani zajímavá.
Přestože můžeme očekávat, že hry s takovými nedostatky budou levné, cenovka této hry je všechno, jen ne to. Za pořízení tohoto titulu si vývojáři říkají o 40 euro, což je suma, která by mohla být oprávněná za vysoce kvalitní a bezchybný produkt, nikoli za něco, co je zřejmě kandidátem na titul „nejhorší hra roku“.
Zdá se, že klíčovým faktorem, který vedl k tomuto neúspěchu, je tempo vývoje. Podle magazínu The Verge byla hra vyvinuta během pouhého roku, což je neuvěřitelně krátká doba pro vytvoření kvalitního herního titulu. Když k tomu přidáte propouštění a improvizaci během vývoje, není těžké pochopit, proč hra dopadla tak, jak dopadla.
Vývojáři her by si měli vzít ponaučení z tohoto příkladu a věnovat více času a zdrojů k vytváření kvalitních produktů, místo abychom se snažili vydat hru rychle za každou cenu.