Sons of the Forest: Nový režim těžkého přežití a rozšíření stavebních možností
Letos velmi úspěšná hra o přežití Sons of the Forest se nyní pyšní novým režimem těžkého přežití, který vám umožní trpět a být nešťastným naprosto nejlepším způsobem. K tomu jsou přidány běžné změny, které upravují vyvážení hry a ztěžují přežití.
Například, skvělým vylepšením je, že trvání účinků jídla nyní trvá ve hře pouze 4 hodiny namísto 8 a zdravotnické potřeby jsou teď vzácnější v bednách. Kromě toho je odpočinek nyní ovlivněn mírou pohodlí: Lepší oblečení a jídlo zvyšují produktivitu odpočinku.
V režimu těžkého přežití je snížen výskyt potravy, bedny s uloženým inventářem se již neobnovují a zvýšen je trest za konzumaci syrového/nečerstvého masa. Také je sníženo množství ryb a zvířat a zpomaleno regenerování zdraví a vytrvalosti v chladu.
Nově můžete stavět budovy ze kamene, včetně kamenného krbu, kamenných zdí, kamenných trámů a kamenných sloupů. Pokročilý nosič polen také umožňuje přenášet polena, kameny, kůly a kosti pro větší všestrannost při sběru surovin.
Míra pohodlí, způsobená lepším oblečením a jídlem, zvyšuje produktivitu odpočinku ve hře.