Spojení MetaHuman s Unreal Engine 5
Epic Games s Unreal Engine 5 představila i platformu MetaHuman, což má zjednodušit práci vývojářů s tvorbou postav do daných her a různých simulací. Veškeré úpravy se projeví okamžitě a výsledek je tak okamžitě viditelný.
Stále však není výsledek úplně dokonalý a stále rozpoznáte, co je vytvořená tvář v rámci počítače a co je reálné. Tedy pro některé to až tak rozpoznatelné není, tedy už se hodně blížíme k tomu, že budeme mít problém právě s DeepFake.
MetaHuman se spojil s frameworkem DeepFaceLive a dokáže v reálném čase nasadit tvář reálných lidí na jiné obličeje, takže pak třeba vy můžete mít tvář známé osobnosti. Video, jak to celé funguje můžete vidět níže.
Vypadá to, že se pomalu mění svět her a ve hrách tak budou velmi realistické postavy, kdy například programátor bude nahrávat svou tvář, ale zamění ji za nějakou známou. Následně se tak budou prodávat licence i na propůjčení tváři namísto licence na soundtracky. Bude to zajímavé.