Star Wars Jedi: Survivor a řešení problému se stutteringem na PC
Jedním z hlavních problémů PC verzí her poslední doby je bezpochyby stuttering. Ten může být způsoben různými faktory, ale jedním z nejčastějších je kompilace shaderů, která je příčinou nepříjemných záseků především ve hrách používajících Unreal Engine.
Jednou takovou je i očekávaný titul Star Wars Jedi: Survivor, u něhož panovaly poměrně velké obavy. První díl, s podtitulem Fallen Order, totiž na PC neběžel úplně ideálně a stuttering byl u něj poměrně velký problém.
Uživatel ResetEry s přezdívkou Theswweet, který si hru už vyzkoušel a sepsal preview pro magazín RPG Site, naštěstí přinesl dobrou zprávu. Potvrdil totiž, že Survivor předkompiluje shadery už v menu, čímž by se hra měla zásekům tohoto typu vyhnout. Samozřejmě to ale neznamená, že se v ní nemůže vyskytnout stuttering jiného druhu. Zároveň je třeba dodat, že shadery se budou kompilovat po každé aktualizaci ovladače grafické karty. Tak jako tak je to příjemná funkce, jež umožňuje příjemnější zážitek z hraní a pomalu se na PC stává standardem.
Star Wars Jedi: Survivor vyjde 28. dubna. Míří na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X|S.
Hlavním problémem je stuttering.
Kompilace shaderů, zejména ve hrách s Unreal Engine.
Star Wars Jedi: Survivor.
Uživatel Theswweet z ResetEry.
28. dubna, na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X|S.