Star Wars Outlaws: Proč Ubisoftu největší marketingová kampaň nepomohla?
Star Wars Outlaws, očekávaný titul od Ubisoftu, neuspěl ani přes největší marketingovou kampaň v historii této společnosti. I když hra vyšla teprve před třemi týdny, zájem o ni rapidně upadá. Hra se neprodává, a podle aktuálních čísel to nevypadá, že by se situace měla zlepšit.
Podle informací dostupných z herního portálu GamesIndustry.biz se do konce srpna prodalo přibližně 800 tisíc kopií. Ano, hra vyšla 30. srpna, ale lze předpokládat, že většinu těchto prodejů tvořily předobjednávky. Po prvních týdnech prodejní čísla dramaticky klesla a zatím není jasné, zda se titul přehoupl přes milion prodaných kusů.
Na srovnání s hitem Palworld, který během prvních 24 hodin prodal přes 2 miliony kusů, se jasně ukazuje, že hráči nemají problém investovat do dobrých her. A to i navzdory tomu, že Palworld je na trhu k dispozici za poloviční cenu. Výsledek? Star Wars Outlaws možná nesplnil očekávání nejen kvůli konkurenci, ale i kvůli tomu, že nenabídl hráčům dostatečnou hodnotu za jejich peníze.