Starfield: Bethesda a AMD Spolupracují na Implementaci Technologií
V dnešním světě herního průmyslu je stále častěji vidět, jak vývojářská studia uzavírají partnerství s výrobcemi hardwaru pro konkrétní projekty. Jedním takovým příkladem je nadcházející sci-fi RPG Starfield od Bethesdy, které úzce spolupracuje se společností AMD.
V krátkém informačním videu bylo zmíněno, že vývojáři pro tento titul využívají vlastní herní engine, známý jako Creation Engine 2. Diskutovalo se také o implementaci různých technologií, o kterých jsme v předchozích článcích psali podrobněji.
V centru zájmu je ovšem technologie pro upscaling. Bylo potvrzeno, že Starfield bude obsahovat technologii FSR 2 od AMD. Je však nejisté, zda se dočkáme také implementace DLSS od Nvidie a XeSS od Intelu.
Jak jsme dříve uvedli, hry, které spolupracují s AMD, často v poslední době vychází pouze s FSR. Například hry jako Star Wars Jedi: Survivor nebo Resident Evil 4 využívají tuto technologii, zatímco ostatní technologie často chybí.
Existují spekulace, že AMD tyto technologie blokuje, avšak na otázky z magazínu Wccftech týkající se tohoto tématu odpověděla společnost vyhýbavě. Co se tedy týče Starfieldu, zůstává otázkou, které technologie budou nakonec implementovány.
Starfield by měl vyjít 6. září na PC a Xbox Series X|S.