Starfield podpora modifikací: Co nás čeká v budoucnu?

V nedávném rozhovoru pro Famitsu Todd Howard, šéf Starfieldu a hlavní postava za Bethesdou, odhalil, že podpora modifikací ve hře „bude k dispozici příští rok“, což naznačuje možnou existenci nástroje podobného Creation Kitu pro Skyrim a Fallout 4.

Ačkoliv je nyní již možné hru Starfield modifikovat, s vývojem modifikací, které zahrnují rozšířené skripty, úpravy uživatelského rozhraní, změny ve vesmírném cestování a mnoho dalších, stále roste zájem. Historicky, hry od Bethesdy měly mezi vydáním a nástroji pro modifikace určitou časovou mezeru. Vydání Starfield Creation Kitu by mohlo možnosti pro moddery značně rozšířit.

Většina modů na Nexus se aktuálně soustředí na estetické změny, ale vydání Creation Kitu by mohlo umožnit tvůrcům přidávat robustnější obsah, včetně nových úkolů a oblastí. Významným dotazem je, zda bude možné přidávat nové planety či hvězdné systémy.

Co se týče budoucího obsahu, bylo potvrzeno, že Starfield obdrží rozsáhlé DLC podobně jako Skyrim a Fallout 4. Nicméně, přesné datum vydání zůstává „tajemstvím“, jak uvedl Howard.

Rozhovor také přinesl několik zábavných informací o vývoji Starfieldu. Zvláště zmínka o sérii Ultima jako hlavní inspiraci nejen pro Howarda, ale i pro vývojáře z Larianu, tvůrce Baldur’s Gate 3, ukazuje, jak hluboký vliv měla tato hra na RPG žánr.