Studio Nekki Představuje Spine: Příběhová Akce s Gun Fu ve Světě Budoucnosti
Studio Nekki, známé svými mobilními hity jako Vector a Shadow Fight, přichází s novým projektem, akční hrou Spine. Tento titul se značně odlišuje od jejich předchozích prací, přináší totiž revoluční změnu ve stylu a zaměření.
Hlavním prvkem hry Spine je bojový styl gun fu, inspirovaný tradičním kung-fu. Tento nový přístup obohacuje hru o dynamické a vizuálně atraktivní bojové scény. Hráči se ztotožní s postavou Redline, pouliční umělkyní vybavenou vnímajícím implantátem, která bojuje proti režimu ovládanému umělou inteligencí.
Příběh hry hraje klíčovou roli, což je zásadní odklon od původního oznámení z roku 2020, kdy se hra prezentovala jako týmový PvP multiplayer. Nyní se studio soustředí na hluboké vyprávění a vytváří svět plný intrik a dobrodružství.
Studio Nekki také avizuje rozšíření své značky, plánuje vydání DLC a možný přesah do světa deskových her. Technologicky je Spine postavena na Unreal Enginu 5, což zajišťuje působivou grafiku a fluidní herní zážitek.
Hra Spine je připravována pro PC, PS5 a Xbox Series, avšak konkrétní datum vydání zatím nebylo oznámeno. Studio Nekki tak vstupuje na trh konzolových her a rozšiřuje svůj dosavadní úspěch v mobilním herním průmyslu.