The Callisto Protocol problémy se zasekáváním obrazu kvůli bláznivé chybě

Chyba prý byla ve špatně nahraném souboru v den vydání, který tam neměl co dělat. Stalo se tak v patchi 0 v době, vydání. The Callisto Protocol náhle na Steamu získal pouze 22% a hráči si stěžovali, že je hra špatně optimalizovaná.
Nicméně poté, co problém byl jakž takž opraven, tak hodnocení vystoupilo na 51%. Na Twitteru Callisto Protocol poděkovali hráčům za trpělivost a nový patch je již k dispozici pro tuto hru. Patch zlepšuje hratelnost a problémy s pády FPS a zároveň problém s generováním shaderů.
Po aktualizaci můžete vidět dočasné záseky v menu hry, ale to jen do doby, než se veškeré shadery překompilují. Šéf společnosti Glen Schofield sdělil, že byl opatchován špatný soubor. Bylo to z důvodu, že někdo spěchal. Zároveň říká, že pro Krafton je to první hra na konzole i PC zároveň.
Kdyby to takhle šlo i u jiných her, tak je to super. Samotný engine Unreal Engine 4 na kterém hra běží, tak právě tento engine je těmito záseky známý a podobný problém má třeba Final Fantasy 7 Remake nebo The Ascent.
