Tvůrce God of War zakládá nové studio pro triple-A UE5 hru
Stig Asmussen, režisér hry Star Wars Jedi Survivor a vývojář série God of War, se ujal vedení nového triple-A studia Giant Skull, do kterého se přidávají zkušení odborníci z průmyslových gigantů jako Respawn, Rocksteady, Rockstar, Blizzard a další. Společně se Giant Skull chystají vytvořit „hrazenou akční dobrodružnou hru zasazenou do poutavých světů,“ jejichž první titul bude singleplayerová hra vytvořená v Unreal Engine 5.
Stig Asmussen a Giant Skull se tedy zaměřují na hry s důrazem na gameplay a ponoření do příběhu, které budou umístěny do fascinujících světů. Jejich prvním projektem bude titul vyvinutý v Unreal Engine 5.
Pro více informací si můžete přečíst původní článek na stránkách PCGamesN [zde](https://www.pcgamesn.com/director-giant-skull-studio).
Pokud jste fanoušky série God of War, určitě by vás mohla zajímat i [recenze verze pro PC](https://www.pcgamesn.com/god-of-war/pc-review), [nejlepší nastavení](https://www.pcgamesn.com/god-of-war/best-settings-performance-benchmarks) pro hru God of War nebo [systémové požadavky](https://www.pcgamesn.com/god-of-war/system-requirements-pc).
FAQ:
1. Kdo stojí v čele nového studia Giant Skull?
– Režisér Stig Asmussen, vývojář série God of War a Star Wars Jedi Survivor.
2. Jaké hry chce firma Giant Skull vytvářet?
– Hrazené akční dobrodružné hry s důrazem na gameplay a poutavý příběh.
3. Na jakém enginu bude první hra studia Giant Skull vyvíjena?
– Na Unreal Engine 5.
Zdroj: https://www.pcgamesn.com/director-giant-skull-studio