Tvůrce XCOM a Marvel’s Midnight Suns mluví o výzvách v The Sims
Jake Solomon, bývalý vedoucí vývoje her jako Marvel’s Midnight Suns a XCOM: Enemy Unknown, se zamýšlí nad tím, proč se v současných hrách tolik věnuje fantastickým příběhům, zatímco běžné, každodenní životy a příběhy zůstávají opomíjeny. Tento trend se snaží změnit.
V dnešní době můžeme zažívat nejrůznější fantastické příběhy – létání do jiných galaxií, životy v jiných světech, bojování s roboty, líbání draků – ale samotný náš vlastní život a příběhy, které vycházejí ze samotného bytí, zůstávají relativně nedotčeny. Jake Solomon se chce zaměřit na tuto oblast a přinést do her něco nového.
Pokud jste fanoušky Solomonových her jako Marvel’s Midnight Suns a XCOM: Enemy Unknown, můžete se těšit na jeho nový projekt, který se zaměřuje na běžné životy a interakce postav. Bude to výzva přinést do her něco jiného než akční scény a bojové mise.
Pro čtení celého článku navštivte zde.
FAQ:
1. Jaké jsou hlavní hry, na kterých pracoval Jake Solomon?
2. Co ho inspirovalo ke vzniku nové hry zaměřené na každodenní život?
3. Jak se nový projekt liší od jeho předchozích her?
Zdroj: https://www.pcgamesn.com/marvel-midnight-suns/jake-solomon-life-sim