Ubisoft a Reklamy v Assassin’s Creed: Chyba nebo Testování Trpělivosti Hráčů?
V posledních dnech se určitá skupina hráčů starších dílů série Assassin’s Creed setkala s nečekanou překážkou. Během hraní jim vyskočila reklama lákající na Black Friday výprodej, včetně slevy na nový titul Assassin’s Creed Mirage. Tento způsob inzerce, kdy reklama přerušuje rozehranou hru, vyvolal rozruch mezi hráči a byl rychle zaznamenán i předními herními magazíny.
Společnost Ubisoft, vydavatel série Assassin’s Creed, na tyto události reagovala. Uvedla, že zobrazení reklamy během hraní bylo technickou chybou a že problém byl již vyřešen. Nicméně, není to poprvé, co se hráči setkali s podobným typem inzerce. Už před čtyřmi lety se objevil podobný banner během hraní Assassin’s Creed Odyssey.
Tato situace vyvolává otázky. Nejedná se snad o záměrný test Ubisoftu, jak reaguje herní komunita na in-game reklamu? Reakce hráčů byla v obou případech negativní, což naznačuje, že plnohodnotná implementace takového typu reklamy by mohla být pro Ubisoft riziková.