Ubisoft má důvod k radosti díky Rainbow Six Siege

Ubisoft má důvod k radosti díky Rainbow Six Siege

Open-world adventury a live-service hry se stávají stále populárnějšími mezi hráči po celém světě. Tyto hry nabízejí obrovské herní světy, ve kterých si hráči mohou užívat neomezenou svobodu a možnosti prozkoumávání. Trend zaměřování se na tyto žánry je stále více patrný i u vývojářských studií, které se snaží vytvořit co nejvíce atraktivní a komplexní herní zážitek pro své hráče.

**Open-world adventury** se vyznačují rozlehlými herními světy, které hráčům nabízejí mnoho možností prozkoumávání, objevování a plnění různorodých misí a úkolů. Díky tomu mají hráči pocit neomezené svobody a možnosti rozhodování, co chtějí dělat a jak chtějí postupovat v příběhu. Mezi nejpopulárnější open-world adventury patří například série her **The Witcher** nebo **Assassin’s Creed**.

Na druhou stranu **live-service** hry se zaměřují na dlouhodobý herní zážitek a pravidelné aktualizace obsahu, které udržují hráče zainteresované a zapojené do hry i po dlouhou dobu. Tento model je oblíbený zejména u her, které mají **multiplayerovou** složku a nabízejí možnost spolupráce s ostatními hráči. Příkladem live-service her jsou například **Destiny 2** nebo **The Division 2**.

Celkově lze konstatovat, že open-world adventury a live-service hry mají stále větší místo na trhu videoher a jejich popularita neustále roste. Hráči si tak mohou užívat obrovské herní světy plné dobrodružství a akce, přičemž se mohou těšit na pravidelné aktualizace obsahu a nové možnosti pro spolupráci s ostatními hráči. Tyto herní žánry tak přinášejí nové možnosti pro vývoj herního průmyslu a zároveň nabízejí hráčům neustálý přísun nových zážitků a dobrodružství.