Ubisoft Obhajuje Cenu za Skull and Bones: Investice do Kvality
V dnešním světě videoher se ceny nových titulů stávají čím dál tím větším předmětem diskuse. Ubisoft, jeden z předních vývojářů a vydavatelů her, se nedávno ocitl v centru pozornosti kvůli ceně svého nadcházejícího titulu, Skull and Bones. Tato hra, označovaná za „kvadrupl-A“ projekt, byla stanovena na cenu 60 dolarů nebo ekvivalent v místní měně, což vyvolalo debatu o oprávněnosti takového cenového bodu vzhledem k jejím charakteristikám živé služby, včetně obchodu ve hře, battle passu, sezónních událostí a prémiové měny.
Odpověď na tuto kontroverzi přišla přímo od Yvese Guillemota, CEO společnosti Ubisoft, během telefonního hovoru s investory. Na dotaz analytika, který naznačoval, že vysoká cena by mohla potenciálně omezit velikost hráčské základny, Guillemot uvedl, že vysoká cena je oprávněná, protože Skull and Bones je „plnohodnotná hra“. „Jde o velmi velkou hru a věříme, že lidé opravdu uvidí, jak rozsáhlá a kompletní tato hra je. Je to skutečně plnohodnotná hra triple-A, kvadrupl-A, která se dlouhodobě vyplatí,“ obhajoval Guillemot.
Zajímavé na této diskusi není pouze to, že Ubisoft obhajuje cenu Skull and Bones, ale i to, že cena hry byla vůbec zpochybněna. Diskuse o cenách her jsou sice běžné, ale přímé otázky na cenovou politiku konkrétního titulu jsou mnohem méně obvyklé. Tento fakt poukazuje na rostoucí očekávání trhu a hráčů ohledně hodnoty, kterou hry poskytují v porovnání s jejich cenou.