Unikátní Zážitek z Rozděleného Berlína: Industria 2

V roce 2020 nás první ohlášení hry Industria uchvátilo a přineslo nám „silné vibrace ala Half-Life“. Nyní, na včerejším Future Games Show, odhalil vývojář Bleakmill pokračování, Industria 2, a ano, opět jsme mohli cítit ony silné vibrace Half-Life.

I přestože Industria 2 není přímým převzetím slavné střílečky od Valve, nabízí jasnější hororový aspekt, což je patrné již z traileru. Tento aspekt není příliš vzdálen od známé úrovně Ravenholm ve Half-Life 2. Zbraně zde ovšem nevypadají na vojenský hardware Combine, ale spíše jako něco, s čím byste se mohli setkat v Stalker.

Nicméně vizuální styl a atmosféra hry jsou zde, včetně známých struktur zatížených cizí technologií a tělesně-hororových nepřátel, kteří se bezmyšlenkovitě, avšak hrozivě potulují po scéně. Nepřítelem zde ale není mimozemský vetřelec, nýbrž mimokontrolní AI s názvem Atlas. Podobně jako u Combine, úplná nehumanita vzdáleného nepřítele a zkroucená humanita jeho předních vojáků vytváří skutečně podrážděnou atmosféru. Hra se odehrává několik let po originální Industria a sleduje ženu jménem Nora, která se snaží uniknout z paralelní dimenze, ve které je uvězněna. Ale právě když se zdá, že její dlouholetá snaha o návrat do Východního Berlína dosáhne svého cíle, je opět vtáhnuta do jádra Atlasu, kde bude muset čelit odpovědnosti, kterou nese za jeho vznik. Industria 2 je podle stránky na Steam „převážně narativní FPS“ s „pohlcujícím, pomalým hratelným stylem“, kde „potkáte nezapomenutelné postavy a prožijete dojemnou cestu“. Hráči budou mít přístup k pěti vylepšitelným zbraním v kampani, která slibuje trvání 4-6 hodin – krátké, ale podobné délce originálu, což odráží malý tým Bleakmill.