Úpadek éry hradů a mečů: Konec obsahu pro Chivalry 2
Historický materialismus může potvrdit, že feudalismus je sice na ústupu, ale co na tom, když vývojářské studio Torn Banner po třech bohatých letech oznámilo, že jejich online středověký bojový simulátor Chivalry 2 je nyní „kompletní co do obsahu a funkcí“. Ano, dámy a pánové: Chivalry je mrtvé.
Ne, opravdu Chivalry 2 není mrtvé, to bych si nemohl nechat ujít takovou příležitost. Přesněji řečeno, hra je dokončena. Poslední aktualizace hry s názvem Regicide z května byla „jedenáctým a finálním kouskem obsahu“, jak uvádí Torn Banner ve svém oznámení na Steamu.
Když hra byla spuštěna, studio slíbilo, že po uvedení na trh zdvojnásobí velikost Chivalry 2 přidáním nových map, módů, zbraní, funkcí a zážitků. Torn Banner se domnívá, že svůj cíl „více než splnilo tím, že výrazně zvýšilo obsah, funkce a kvalitu hry nad počáteční očekávání“. Odkaz na Trello roadmapu s aktualizacemi zdůrazňuje tento bod a možná i povzbuzuje hráče, aby příliš neztráceli naději kvůli této situaci. Což se částečně podařilo. Rychlý pohled na subreddit Chivalry 2 ukazuje komunitu v různých náladách. Jeden z příspěvků uživatele Noraver_Tidaer uvádí: „Připadá mi, že hra měla mnohem větší potenciál, který skončil jedním rázem.“ Jiní jsou rezignovanější a přijímají situaci s klidem: „Dobré pro ně,“ píše Da_fire_cracka.
Navzdory konci velkých aktualizací, Torn Banner není s franšízou Chivalry zcela hotové. „To není konec pro franšízu Chivalry,“ píše studio na závěr svého oznámení na Steamu. „Těšíme se, že se zaměříme naše úsilí a zdroje na nové poutavé multiplayerové projekty… Budujeme náš tým jak početně, tak z hlediska dovedností, abychom přijali tyto nadcházející výzvy, s cílem zajistit, že když bude další titul Chivalry vydán, úplně uchvátí hráče.“ Navíc, samozřejmě, vývojáři budou pokračovat v údržbě Chivalry 2, ale už nebudou přicházet velké aktualizace.