Vampire Syndicate: Gangs of Moonfall – Revoluce v Herním Světě RPG
Minulý rok jsem měl možnost zahrát si demo hry Vampire Syndicate: Gangs of Moonfall, která byla tehdy vytvořena jako hra s pohledem shora v RPG Makeru. Přestože hra měla potenciál, její Kickstarter kampaň byla rychle zrušena a tvůrce, pracující na projektu sám, se vrátil k vývoji od základu. Nyní se hra vrací jako mnohem působivější projekt v Unreal Engine 5, s průzkumem a dialogy v první osobě (s možností přepnutí do pohledu třetí osoby) a s přepínáním do pohledu shora pro tahové boje. Relaunční kampaň na Kickstarteru již překonala svůj počáteční cíl 25 000 dolarů a zbývá jí ještě 25 dní.
Vampire Syndicate je popisován jako old school RPG, které čerpá inspiraci z legendárních RPG her jako Planescape: Torment a Fallout: New Vegas, ale zároveň se snaží přidat do formule nové prvky. Hráči se ujmou role najatého žoldáka jedné ze čtyř upířích linií, propracovávají se hierarchií a možná se stanou i upíry. Ano, ve hře je cítit vliv titulů jako Bloodlines, ale i Cyberpunk 2077 a Shadowrun.
V době psaní tohoto článku hra získala 49 207 dolarů a blíží se k dosažení stretch goal pro přidání omezeného hlasového doprovodu při dosažení 50 000 dolarů. Po tomto cíli následuje stretch goal ve výši 75 000 dolarů pro detailní přizpůsobení postav a přizpůsobení společníků při dosažení 100 000 dolarů.
Hra je vyvíjena tvůrcem hry Memoirs of a Battle Brothel a odehrává se ve stejném univerzu. Přístup k dospělým obsahům zůstává stejný. „Upíři jsou svou podstatou sexuální bytosti,“ uvádí popis, „a během hry budou mít hráči bohaté příležitosti k příležitostnému sexu nebo pro rozvíjení dlouhodobých románků. Očekávejte explicitní sexuální obsah.“