Vývoj české hry Vranygrai nabírá na obrátkách
Vranygrai, česká hra zasazená do slovanské mytologie, slaví rok od svého oznámení. Mnozí mohli nabýt dojmu, že se vývoj hry zpomalil, avšak opak je pravdou. Tým pracuje na hře rychleji než kdy jindy, což dokládá nedávný, obsáhlý komunitní update na Steamu.
Získali jsme exkluzivní pohled do zákulisí vývoje a musíme říci, že výsledky jsou velmi slibné. Ivan Kubál, tvůrce hry, nám představil nejnovější aktualizace, ale zároveň hrdě oznamuje posily ve vývojovém týmu – scénáristku Michaelu Štálovou, 3D grafiku Marii Benešovskou a marketinkovou specialistku Kristínu Nemcovou. Jan Balcar pokračuje v tvorbě soundtracku.
První trailer hry, představený minulý rok, trpěl nízkým framerate. Tento problém však byl v rámci optimalizace úspěšně řešen díky technikám jako GPU instancing nebo Occlusion Culling. Herní svět pro demo Vertical Slice je nyní kompletně dokončen. Demo ukáže základní herní mechaniky a část světa, který bude reprezentovat 1/9 celé hry.
Zahrnuty jsou již NPC postavy a modely frakce Avarů. Hra také nabídne dynamické střídání dne a noci, stejně jako dynamické počasí – aspekty, které si hráči oblíbili v sérii Zaklínač. Příběh hry byl přepracován do stylu low-fantasy, což naznačuje zajímavý směr vývoje.