Vývoj nového dílu BioShock: Problémy, naděje a spekulace

Od roku 2019, kdy vydavatelství 2K Games oznámilo práce na novém dílu BioShock, panuje mezi fanoušky očekávání a zvědavost. Vývojové studio Cloud Chamber, které má projekt na starosti, se od té doby potýká s různými výzvami, včetně problémového vývoje s mnoha restarty. Tato situace vedla k tomu, že veřejnost o hře neviděla žádný konkrétní materiál, což nahrává spekulacím a rozrůstání neoficiálních informací.

Jedna z nejzajímavějších spekulací se týká zasazení hry do Antarktidy během 60. let minulého století. Tento únik informací přitahuje pozornost fanoušků, kteří jsou zvědaví, jak by takové prostředí mohlo ovlivnit atmosféru a gameplay.

Nedávné nabírání téměř 30 nových zaměstnanců do klíčových pozic ve studiu Cloud Chamber signalizuje, že vývoj hry pokračuje. Přesto zůstává nejasné, v jakém přesně stadiu se nový BioShock nachází. Možnosti sahají od přechodu do plné produkce po možnost dalšího restartu projektu.

Kromě nového dílu série se také spekuluje o možném remaku starších dílů, což by mohlo přitáhnout nové hráče a zároveň potěšit fanoušky originálů.