XCOM 2 měl původně nabídnout obrovské mechy

XCOM 2 měl původně nabídnout obrovské mechy

XCOM 2 War of the Chosen je nezbytným upgrade pro jednu z nejlepších strategických her na PC, ale původně měl vypadat úplně jinak. Ředitel hry, Jake Solomon, který se v únoru 2023 rozloučil s vývojářským studiem Firaxis, odhalil, že původní vize byla zcela odlišná od toho, co jsme dostali, s **obrovskými mechami** spíše podobnými těm z her Titanfall 2, Battletech a Into the Breach, ale jednoduše to ve skutečnosti nefungovalo.

Zdroj: [pcgamesn.com](https://www.pcgamesn.com/xcom-2/mechs-war-of-the-chosen)

**XCOM 2 War of the Chosen** má za sebou zajímavý vývoj a fanoušci mohou být rádi, že se hra vyvíjela směrem, který nakonec vedl k úspěšnému titulu. Pro další informace o XCOM 2 doporučujeme navštívit i další články na [pcgamesn.com](https://www.pcgamesn.com/xcom-2/tips-guide-war-of-the-chosen), kde najdete užitečné tipy a návody na hru, a [pcgamebenchmark.com](https://www.pcgamebenchmark.com/xcom-2-system-requirements) pro informace o systémových požadavcích.

### Jaké byly původní plány na **gigantické mechy** ve hře XCOM 2 War of the Chosen?
1. Jaký byl důvod, proč se původní vize s obrovskými mechy neosvědčila?
2. Jaké inspirace byly pro takové mechanické jednotky?
3. Jaký je současný směr hry po změnách v průběhu vývoje?

Zdroj: https://www.pcgamesn.com/xcom-2/mechs-war-of-the-chosen