Západní herní vývojáři versus asijská přesnost: Bitva o tváře herců ve hrách
Západní herní studia mají zajímavý zvyk, který mnohdy vyvolává diskuse mezi hráči. Často se stává, že postavy ve hrách jsou vytvářeny méně atraktivní, než jsou jejich reálné protějšky. Tento trend byl nedávno zpochybněn i fanoušky hry Star Wars Outlaws, kteří poukázali na rozdíly mezi herní postavou Kay Vess a herečkou Humberly González, která postavu ztvárnila. Naopak asijskí vývojáři, jak dokazuje Hideo Kojima se svou hrou Death Stranding, mají tendenci zachovávat věrný obraz herců.
Nespokojenost fanoušků vedla k tomu, že komunita se rozhodla zasáhnout. Na platformě Nexus Mods byl nedávno zveřejněn modifikovaný model tváře Kay Vess, který více odpovídá skutečnému vzhledu Humberly González. Tento krok je příkladem toho, jak může komunita moderů efektivně reagovat na nedostatky, které oficiální vývojáři přehlédnou nebo ignorují.
Je zřejmé, že skupinka nadšených fanoušků dokáže často překonat omezení, která kladou velké herní studia jako Ubisoft. Modifikace, které přinášejí větší realističnost a přitažlivost postav, jsou jasným důkazem, že herní komunita nepřijímá kompromisy ve vizuální kvalitě svých oblíbených postav lehce. Mod s novým modelem tváře pro Kay Vess je tak více než jen kosmetickou úpravou; je to prohlášení, že hráči chtějí ve hrách vidět pravdivost a krásu, která odpovídá reálnému světu.