Změna vývojářského týmu hry Prison Architect 2 odhalena
Vydavatel Paradox Interactive oznámil přechod vývoje hry Prison Architect 2 od britského studia Double Eleven k brazilskému týmu Kokku. Tato změna byla motivována neshodami v obchodních podmínkách mezi oběma společnostmi.
Studio Double Eleven hrálo klíčovou roli ve vývoji prvního dílu Prison Architect, který začalo původně jako konzolový port před devíti lety a později převzalo plnou správu hry od Introversion Software. Druhý díl hry nyní přináší novinku v podobě třetího rozměru, což bylo představeno již v lednu tohoto roku.
Podle vyjádření Paradox Interactive, bylo převedení vývoje na brazilské studio Kokku dokončeno po úspěšné certifikaci hry na všechny platformy, čímž došlo k naplnění původní smlouvy. Kokku již od loňského léta spolupracovalo na projektu jako podpůrný tým a nyní přebírá úplné vedení vývoje.
Gaz Wright, game director z Double Eleven, ocenil nadšení brazilského týmu a jejich přínos k žánru. Poznamenal, že s týmem Kokku vedl v posledních měsících několik produktivních diskuzí o budoucích nápadech a obsahu, který by mohl být přidán do hry.
Navzdory těmto změnám byl Prison Architect 2 již dvakrát odložen, s posledním datem vydání stanoveným na 3. září. Hra bude dostupná na platformách PC, PlayStation 5 a Xbox Series.